2 czerwca 2011

Dzień śpi :-)

Wczoraj mój starszy synek obudził się skoro świt, bo o 6.00 :-o Ja do niego: "Połóż się jeszcze Kacperku", a on podchodzi do drzwi balkonowych, otwiera je i oświadcza "Jest dzień. O! Takiii dzień" :D

A dziś wybraliśmy się na spacer wraz z dziadkami, z którymi spędzamy miło czas już od środy :-) Poszliśmy tą samą trasą i w to samo miejsce co tu. Jednak dziś to miejsce i nasz spacer w moim obiektywie wyglądały tak:


Kacperek zbierając się dziś do kąpieli i spania, zaczął się ze mną przekomarzać, że jest dzień nie noc itd. W końcu stwierdził, że "Dzień śpi" i pomaszerował w kierunku łazienki :-)

P.S. Młodszy synek z kolei wreszcie zaczął mówić "mama" i mówi to z sobie wiadomym wdziękiem :-))) Wcześniej dominowały "tata", "baba", "dada", "mama" jakoś mu nie podchodziła ;-)

7 komentarzy:

  1. Do "mamy" trzeba dojrzeć ;D gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak milo, ja tez pamietam radosc jak dzieci pierwszy raz powiedzialy mama... :-) a kolaz z zachodem slonca bardzo fajny...

    Pozdrawiam i zycze udanego weekendu. M

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale te "kolejowe" zdjęcia cudne. :-)A piosenka na cześć nowego dnia - zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie słońca nad torami super :)

    wiem, że się powtarzam ale nie mogę się doczekać jak mój Szkrab zacznie gadać coś takiego co bym zrozumiała, bo jak na razie to ni w ząb.

    i czekam na te pierwsze 'mama', 'tata' itd.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej i co nowego słychać?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wolno chodzic po torach! ale zdjecia wygladaja cudnie :))
    u nas w kwesti mowienia nic nie drgnelo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała Mi - dokładnie ;-) Dzięki :-)

    Mamsan - i jeszcze do tego tak fajnie bawił się tym słowem :-) Wołał maamaaa, maamaa :-) Jakby się nim delektował.

    Dragonfly - cieszę się z tym "kolejowych" zdjęć :-) Tą piosenkę mam prawie codziennie :-)))

    Kacha - doczekasz się, jestem tego pewna :-)

    Kaffiarka - na szczęście są to tory prawie w ogóle nieużywane, tymi torami podobno jeździ pociąg-metro co jakiś czas. Wielu ludzi po nich chodzi, ale w sumie dopiero Ty mi uświadomiłaś, że zezwalam moim dzieciom na chodzenie po torach, co z zasady jest niedozwolone i niebezpieczne. Muszę to przemyśleć ;-)
    A ile Twoja młodsza pociecha ma?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails