19 listopada 2012

Liebster Blog

Zostałam zaproszona do zabawy blogowej przez Martamelkę, Paulę i Lobzovkę. Dzięki dziewczyny :-)


"Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego Blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie."

Oto pytania od dziewczyn i moje odpowiedzi:

Pytania od Martamelki:
1. Czego się boisz? Choroby, śmierci. A z takich przyziemnych rzeczy to węży :-o
2. Co jeszcze chcesz osiągnąć w życiu? Zdecydowanie nie zrealizowałam się jeszcze w życiu zawodowym.
3. Styl klasyczny czy nowoczesny? Nowoczesny.
4. Jakbyś urodziła się jeszcze raz to kim byś chciała zostać? Podróżniczką. Coś w stylu Beaty Pawlikowskiej :-))
5. Kto Ci imponuje? Nie potrafię na to pytanie odpowiedzieć. Imponowanie kojarzy mi się negatywnie. Wolę autorytety.
6. Masz dla siebie 3 dni co robisz? Wyjeżdżam gdzieś na 3 dni. Może gdzieś do Polski, a gdyby znalazł się jakiś tani lot to może nawet za granicę :-)
7. Szybko czy wolno? Raz wolno, raz szybko.
8. Ostre czy słodkie? Ostre.
9. O czym myślisz przed zaśnięciem? Staram się myśleć o czymś przyjemnym. Ale najczęściej chcę jak najszybciej zasnąć i niewiele myślę ;-)
10. Czego byś za nic w świecie nie zrobiła? Uważam, że nigdy nie należy mówić "nigdy". Ale staram się trzymać 10 przykazań.
11. Lepiej przed 20stką i w czasach szkolnych czy po 20stce w dorosłości? Każdy czas jest dobry i każdy inny. Choć czasem tęsknię za beztroską z czasów dziecięco-szkolnych :-) 


Pytania od Pauli:
1. Czarne czy białe? Białe.
2. Pies czy kot? Pies.
3. Kawa czy herbata? Skojarzyło mi się z programem telewizyjnym ;-) Trudno powiedzieć i to i to. Choć obecnie częściej herbata.
4. Morze czy góry? Nie potrafię się zdecydować ;-) Morze i góry, po prostu cały świat :-)
5. Słodkie czy gorzkie? Słodkie.
6. Noc czy dzień? Dzień.
7. Skowronek czy sowa? Zawsze chciałam być skowronkiem, ale jestem sową :-)
8. Mięta czy sok z winogron?  Mięta.
9. Film czy książka? Raczej książka. Choć obecnie nie mam za wiele czasu ani na to, ani na to.
10. Radio czy Tv? Radio. Ale Tv też czasem lubię obejrzeć.
11. Ogień czy lód? Ogień.


Pytania od Lobzovki:
1. Twoja szklanka jest w połowie pełna czy pusta?  W połowie pełna.
2. Lepiej odnowić stare czy kupić nowe? To zależy. Czasem odnawiam stare, a czasem kupuję nowe. I cały czas uczę się minimalizmu.
3. Jacy są ludzie? Z reguły dobrzy.
4. Morze czy góry? Nie potrafię się zdecydować ;-) Morze i góry, po prostu cały świat :-)
5. Do kiedy widziałeś/aś świat na biało czarno? W okresie studiów zaczęło się to zmieniać. Ale dopiero jak założyłam rodzinę zobaczyłam wielowymiarowość życia w pełnej krasie :-) 
6. Jeśli nie w Polsce to gdzie? Skoro nigdzie jeszcze nie wyjechałam to w Polsce mi dobrze :-) A gdyby tak pomarzyć to Portugalia :-)
7. Jak długo trwała Twoja korespondencyjna znajomość z młodości? Około roku.
8. Ukochane zapachy? Zapach konwalii. Lubię też zapachy samochodowe ;-) 
9. "Być" to znaczy co? Być tu i teraz :-) Doświadczać, smakować życia na co dzień. Jednak wymaga to ode mnie codziennej pracy nad sobą.
10. Co Cię fascynuję we współczesnym świecie? Nie ma nic takiego szczególnego co mnie w nim fascynuje. Może popularność pewnego portalu społecznościowego mnie zadziwia i zarazem fascynuje :-o
11. Z czym Ci się kojarzy takie wypytywanie? Z niczym konkretnym. Może z kozetką u psychologa? ;-))

I tak sobie myślę, że odpowiedzi sporo mówią o nominowanych, ale i pytania wiele mówią o zadających pytania :-) A nad niektórymi pytaniami musiałam się trochę nagłowić ;-)

A teraz kolej na moje pytania:

1. Ameryka czy Afryka?
2. Namiot czy hotel?
3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
4. Rodzina to...
5. Miasto czy wieś?
6. Jak spędził(a)byś ostatni dzień swojego życia?
7. Chaos czy porządek?
8. Rozmowa telefoniczna czy rozmowa "oko w oko"?
9. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
10. Dusza artystyczna czy praktyczna?
11. Zapach czy smak?

Do zabawy zapraszam Zeszyt Rozterek, Mamis, Renkę, Pati, Ester, Kropkę, Kkasiulkę i wszystkich którzy do mnie zaglądają i chcieliby się zabawić ;-)) Zapraszam :-)

35 komentarzy:

  1. Dziękuję, Dag, jak tylko się ogarnę, na pewno odpowiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację....jestem nią zaskoczona, bardzo mi miło :-)
    Aż się wzdrygnęła, gdy przeczytałam, że lubisz zapachy samochodowe...fuuuj.....;-) Mnie na samą myśl boli głowa ;-)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :-) Zapraszam zatem do zabawy :-)
      Jakoś teraz pod koniec ciąży powróciła do mnie wrażliwość na zapachy :-) I do tego wszystkie mi się podobają ;-))
      Ale akurat np. zapach benzyny podobał mi się od dziecka, na szczęście nie skończyło się to niczym złym :-)

      Usuń
  3. A odpowiem, a co ;-)
    1. Ameryka czy Afryka?
    Hm... Ameryka z NYC ;-)
    2. Namiot czy hotel?
    Hotel. Czasy namiotów odeszły bezpowrotnie ;-)
    3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
    Dziecko...
    4. Rodzina to...
    dla mnie coś najważniejszego.
    5. Miasto czy wieś?
    Wieś.
    6. Jak spędził(a)byś ostatni dzień swojego życia?
    Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Wolałabym tego nie wiedzieć.
    7. Chaos czy porządek?
    Porządek. Jako zodiakalna panna - lubię mieć wszystko uporządkowane.
    8. Rozmowa telefoniczna czy rozmowa "oko w oko"?
    Twarzą w twarz, ale niestety ze względu na odległość z wieloma bliskimi osobami pozostaje tylko rozmowa telefoniczna - czasem musi wystarczyć :-)
    9. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
    Zdrowie moje i moich najbliższych.
    10. Dusza artystyczna czy praktyczna?
    Artystyczna, choc artystą bym się nie nazwała.
    11. Zapach czy smak?
    Długo myślałam nad tym pytaniem, ale jednak zapach. Smak odnosi się tylko do jedzenia, a zapach jeszcze do perfum, miejsc, a nawet zdarzeń ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci tego Dziecka z całego serca :-)
      O tak, miejsca i zdarzenia zdecydowanie mają zapach :-) Też tak to odczuwam :-)
      Dzięki za odpowiedzi i możliwość lepszego poznania Cię Jagodo :-))

      Usuń
  4. bardzo popularna zrobila sie ta zabawa
    gdzie nie wejde tam liebster blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas jakaś zabawa blogowa się pojawia i krąży po blogach :-) Nie wszyscy w nich uczestniczą, ale ja myślę sobie czemu nie :-))

      Usuń
  5. chciałam Cię wrobić w tę sama zabawę, ale widzę, żeś już porwana ;)
    miło było poczytać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) To teraz ja chętnie poczytam co tam u Ciebie :-))

      Usuń
  6. dziękuję! a Twoje odpowiedzi bardzo mi się podobały - syntetyczne i ujmujące sedno. Chyba na wiele z nich odpowiedziałabym podobnie (niekoniecznie mówię o formie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :-)) Cieszę się, że podobały Ci się moje odpowiedzi :-)

      Usuń
  7. a przed chwilą dopiero co u Ciebie byłam, a teraz Ty u mnie ;) a na kiedy masz termin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według obliczeń lekarza połowa stycznia, według USG - 8 styczeń :-o

      Usuń
    2. no to u mnie wedlug OM jest 14 stycznia ;)

      Usuń
    3. Ja chciałabym urodzić pod koniec grudnia, ale oczywiście co Bóg da ;-) Starszego synka urodziłam w 37 tygodniu, a Młodszego w 41 tygodniu :-o

      Usuń
  8. ӏ lоved as much аs you will rеceіνe carried out right
    hеre. The sketch iѕ tasteful, youг authoreԁ matегіal stylish.
    nonetheleѕs, you commanԁ get bought an nervousness оver that уou wish be dеlivеring the followіng.

    unwell unquеѕtionably come more foгmeгly аgаіn aѕ eхаctly thе sаme nearlу a lot
    often insiԁe case you shіeld this hіke.


    Alsο visit my site - bateria do laptopa

    OdpowiedzUsuń
  9. You should take part in a сontest foг оne of the highest
    quality blogs on the web. I am goіng tо reсommend this ѕite!



    Look into my homepagе mouse click the up coming website

    OdpowiedzUsuń
  10. If you desire to increаse youг experienсе only kеeρ
    visiting this website and be updated with the nеωest nеws posted hеre.



    Feel freе to suгf tο my blog; simply click the following internet page

    OdpowiedzUsuń
  11. Sρot on ωith thіs write-uр,
    I ѕeriously bеlieve thаt thіs amazing site nеeds far more attention.
    I'll probably be returning to see more, thanks for the information!

    my page :: oświetlenie led

    OdpowiedzUsuń
  12. This is really fascinating, You're an overly professional blogger. I've joined your feed and loοk ahead tο in
    quest οf more οf уouг
    excеllent рoѕt. Alѕο, Ι have shaгed youг wеb sitе in my sоcіal networks

    Ηеre is my web sitе :: http://lapkowo.pl/category/baterie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ι'm gone to convey my little brother, that he should also pay a visit this web site on regular basis to obtain updated from most up-to-date news.

    Look into my homepage - http://Lapkowo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Asking questions аre actually nicе thіng if yοu агe nοt unԁerstanding anything totally, еxcept thіs pаragraph offers goοd undеrѕtanding
    even.

    Also visit my web page bojler kospel

    OdpowiedzUsuń
  15. I ѕіmply couldn't depart your site before suggesting that I extremely loved the usual information a person supply on your guests? Is gonna be back ceaselessly in order to check up on new posts

    My blog - Http://projektypolskie.Pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey thеre! І κnоw this is sort оf οff-tοpic but І had tο asκ.
    Does running a ωell-estаbliѕhed website
    ѕuсh as yours take a lot of woгκ?
    I am comρlеtеly neω to blogging
    hoωеver I ԁo write in mу diаry every day.
    I'd like to start a blog so I can share my personal experience and thoughts online. Please let me know if you have any kind of ideas or tips for brand new aspiring blog owners. Appreciate it!

    Feel free to visit my homepage - www.fmmattssonarena.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Yes! Finally someone ωrites abοut cheap wedding.


    Also ѵiѕit my homeρage; Go to the top of the page

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey theгe just wantеd to give you а quicκ hеads up and let yоu knoω а few οf the pictures aren't loading properly. I'm
    not sure why but I think іts a linκing isѕue.

    I've tried it in two different web browsers and both show the same outcome.

    Feel free to visit my web page; drzwi drewniane

    OdpowiedzUsuń
  19. all thе tіme i used to read smallег
    content that also clear theiг motіνe, and that is also
    haρpening with this aгtіcle whiсh I
    am reading here.

    my web page :: technicalconferencingservices.com

    OdpowiedzUsuń
  20. It's a shame you don't hаve а donаte button!
    I'd certainly donate to this superb blog! I guess for now i'll ѕettle foг boοkmаrking
    and adding уour RSS feed to mу Googlе account.
    I loοk forωard tο new upԁatеѕ and
    will tаlκ аbout this blоg with
    my Fаcеboоk group. Tаlk soon!

    Also viѕit my blog ... bojler kospel

    OdpowiedzUsuń
  21. I tend nοt to leave a bunсh of гesponses,
    howeνеr i did some searсhing and wound up here "Liebster Blog".
    And I аctuallу do have 2 questions foг
    you if it's allright. Is it simply me or does it seem like some of these responses appear like they are coming from brain dead visitors? :-P And, if you are writing on additional sites, I would like to follow anything fresh you have to post. Could you make a list of the complete urls of your community pages like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

    Here is my site; bojlery

    OdpowiedzUsuń
  22. Ηello there, just became aware of your blοg through Google, and found that it iѕ
    truly informativе. I'm going to watch out for brussels. I'll appгeciаte if you сontinue
    this in future. Lots of pеople will be benefіtеd
    from your ωritіng. Cheers!

    Also visit mу web page - http://Www.chocolatehouse.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails