23 listopada 2013

Filmy, które wprowadzają mnie w dobry nastrój :-)

Są filmy, które wywołują u mnie ciepłe uczucia, zawsze gdy je oglądam. I mogłabym je oglądać wciąż i wciąż. Dla mnie są antidotum na jesienne chandry, na brak słońca za oknem. A o tym, że film może być lekarstwem można poczytać tu: Kinoterapia :-)

"Jerry Maguire" - film, który odkryłam jako nastolatka, a to ze względu na to, że grał tam jeden z moich ulubionych aktorów :-)



"Mamma Mia!" -  ten film jest naprawdę ciepły, bo akcja toczy się na greckich wyspach ;-)



"Pod słońcem Toskanii" - film pełen ciepła i radości życia :-)



"Lepiej późno niż później" - fajna, nietypowa komedia romantyczna:



"Skrawki życia" - o tym filmie przypomniała mi Dragonfly:



"Zapach kobiety" - jedna z lepszych ról albo nawet najlepsza mojego ulubionego aktora :-)



"Nietykalni" - film pełen nadziei i uśmiechu :-)



W każdym z tych filmów przewijają się moi ulubieni aktorzy, najulubieńsi z ulubionych :-)) Al Pacino, Tom Cruise, Meryl Streep, Keanu Reeves. A tak swoją drogą ciekawe jakie filmy i jakich aktorów wymieniłoby młodsze pokolenie? ;-)


Może macie ochotę na własne zestawienie takich filmów, które zawsze wprowadzają Was w dobry nastrój i powodują ciepełko w sercu? Zapraszam do zabawy. Fajnie jeżeli podzielicie się swoimi tytułami także w komentarzach :-)

* Wszystkie zdjecia plakatów pochodzą ze strony filmweb.pl.

14 komentarzy:

  1. cudne kapciuchy :)
    Mnie w dobry nastroj wprowadzaja komedie Bareji
    Lejdis
    Dziennik Bridget Jones
    Brzydka Prawda
    Shrek(i jego kontynuacje)
    Seksmisja
    Czekolada
    Sami Swoi

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość Twoich ulubionych mam i ja w sobie - i leczą z trosk i ciemnicy jesiennej !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś ciemnica nad ciemnicami ;-) W sam raz na taki miły film :-)

      Usuń
  3. Niestety moje gusta filmowe idą w kierunku kryminałów skandynawskich, więc jest raczej mrocznie niż cosy:) Ale rzeczywiście co jakiś czas lubię obejrzeć coś beztroskiego:
    1. Uczta Babbette
    2. Pożegnanie z Afryką (no może nie do końca beztroskie)
    3. Arabella i Pod jednym dachem - dwa czechosłowackie seriale
    4. komedie z Louis de Funes
    5. Moje wielkie greckie wesele
    6. komedie przed-, powojenne z Bodo i Dymszą
    7. Wojna Domowa
    8. Dzieciak z Brusem Willisem
    9. Pod słońcem Toskanii
    10. Kobiety z kalendarza
    ...i jeszcze kilka innych.:)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje greckie wesele i Pożegnanie z Afryką też bardzo lubię :-)
      Miłego dnia :-)

      Usuń
  4. Dirty Dancing!!! Zawsze i wszędzie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne kapciochy!
    Nietykalni bardzo mi się podobał :) Oglądałam chyba 3 razy i nie mam dość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :-))
      Film bardzo mądry, a zarzem pełen humoru sytuacyjnego, który uwielbiam :-)

      Usuń
  6. Cały tydzień myślałam o pewnym filmie oglądanym "sto lat temu", nie mogłam sobie przypomnieć tytułu i oto mam "Skrawki życia" :-) Do tej listy dodałabym jeszcze Holiday, lubię oglądać zwłaszcza zimą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :-))
      Tak Holiday też fajne, ciepłe :-)

      Usuń
  7. Ogladamy te same filmy .. :) ja jeszcze lubie " Dobry rok " ktory chyba zawsze poprawia mi nastoj w szare i smutne dni ..! Pozdrawiam. M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tak to muszę obejrzeć "Dobry rok" :-)

      Usuń

Dziękuję :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails