10 listopada 2011

Akcja biało-czerwona

Z wielką przyjemnością przyłączyłam się do akcji organizowanej przez Gosię. Zabawa polega na przygotowaniu potrawy w barwach naszej flagi narodowej :-) Coby nie było nudno w Święto Niepodległości :-)

Pierwsza moja propozycja jest bardzo prosta, najlepiej zjeść ją na śniadanie ;-)
Twarożek z rzodkiewką:


Składniki: 
twaróg półtłusty
śmietana
sól
pieprz
rzodkiewka

Druga propozycja to czekoladowe muffiny z okolicznościową dekoracją :-) Muffinki robiłam pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona z efektu smakowego :-)


Nasz weekend zapowiada się rodzinnie :-) Dlatego obecnie w naszym domu wielkie sprzątanie i pieczenie oprócz muffinek również chleba :-) Przyjeżdża do Nas w odwiedziny siostra męża z dzieciakami. Oj będzie się działo ;-))

Wszystkim życzę wspaniałego długiego weekendu :-))

14 komentarzy:

  1. Piękna akcja, sama chętnie bym się przyłączyła. Uważam, że ciągle w nas za mało Patriotyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja! Ja jutro robię buraczki i ryż... więc nie planując też się wpisuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Goja - jeszcze możesz się przyłączyć :-) Masz czas do jutra :-) Pozdrawiam

    Happy Power Mama - buraczki i ryż jak najbardziej w tonacji ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka fajna akcja, mufinki uwielbiam, ale po wczorajszych urodzinach Hanki i nadmiarze słodyczy bardzo chetnie zjadlabym takiego twarozku z rzodkiewka

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety, u mnie dziś zupełnie inne plany kulinarne (mało patriotyczne) ... ale gratuluję akcji (to chyba dla Małgosi G. tak?)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muffiny pierwsza klasa, gratuluję pomysłu:-)

    Jutro w planach też praca nad muffinami - ciekawe tylko czy wyjdą tak samo dobre?

    OdpowiedzUsuń
  7. cacaovo - oj widziałam ten Wasz słodki raj :-)) Jako nastolatka bardzo często jadałam twarożki robione przez moją mamę :-) Czasem lepsze takie robione samodzielnie niż kupione :-o

    Goja - tak, pomysłodawczynią akcji jest Małgosia G. :-) Pozdrawiam i trzymam kciuki za Twoje marzenie :-)

    Heidi - dzięki :-) Jak muffinki Ci wyszły, jakie robiłaś? Bo szukam przepisu na następne :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje patriotyczne dania, bardzo smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje muffiny nie zrobiły piorunującego wrażenia na domownikach. Nie wiem czy przepis zły czy umiejętności pani domu zawiodły?
    Będę jeszcze próbować.

    Nie poddaję się - jak będę miała coś godnego polecenia dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  10. magda k. - :-)

    Heidi - mnie i mężowi czekoladowe bardzo smakowały, a dzieci zjadały głównie lukier z tych patriotycznych :-))
    Polecam czekoladowe może domownikom posmakują :-)
    Daj znać :-) Ja też będę jeszcze próbowała innych przepisów i jak coś fajnego się wykluje to też dam znać :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nigdy nie robiłam muffinek:/
    Muszę nadrobić zaległości ;-)

    Maciejka

    Ps. Przez zmiany na blog.pl nie działa powiadamianie o nowych notkach u mnie.
    Żeby znów działało należy skasować mnie z linków a potem znów dodać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muffinki są teraz bardzo modne. Uległam tej modzie i ja ;-)) Dziś robiłam znowu z innego przepisu, dobre, ale przykleiły się do papilotek :-(
    Dzięki za info o Twoim blogu, już wszystko na swoim miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super potrawa ... :-) pamietam, ze kiedys jeszcze w Polsce taki wlasnie twarozek z rzodkiewka byl czestym naszym gosciem na sniadanie a teraz sama nie wiem czemu nie robie juz takich smakolykow a przeciez badzo lubie ...

    Milego weekendu Ci zycze i pozdrawiam serdecznie. M

    OdpowiedzUsuń
  14. W moim rodzinnym domu też bardzo często gościł na śniadaniu twarożek, taki robiony, domowy :-))
    Dziś czasem łatwiej sięgnąć po gotowca :-(

    Dziękuję, mnie weekend minął bardzo miło, mam nadzieję, że Tobie też. Pozdrawiam mocno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails