30 listopada 2012

Hiszpania i nasza trójka :-)

Postanowiłam dziś trochę powspominać, mianowicie naszą podroż z 11 miesięcznym Kacperkiem. Oskarek znajdował się wtedy jeszcze w brzuszku :-) Wybraliśmy Hiszpanię, z lądowaniem w Maladze, a miejscowością naszego pobytu była Fuengirola na Wybrzeżu Słońca :-)

W tą podróż wybraliśmy się w czerwcu, niestety było bardzo, ale to bardzo gorąco. W miarę możliwości staraliśmy się coś pozwiedzać, a nie tylko przesiadywać przy hotelowym basenie ;-) Najczęstszym naszych schronieniem przed upałami w czasie zwiedzania były kościoły, świątynie :-) Oj, pozwiedzaliśmy ich wtedy trochę ;-))

Zdarzyła się też jedna świątynia buddyjska (dokładniej buddyjska stupa), taka bardzo współczesna ale jednak ;-)

Oraz świątynia wydrążona w skale w Mijas :-)

Schronienie przed upałami znaleźliśmy także w jaskiniach w miejscowości Nerja :-)

No i oczywiście ochłody szukaliśmy nad morzem i w basenie. Kacper był wtedy w okresie uwielbienia dla wody :-))

Z perspektywy czasu widzę, że podróżowanie z małym, nie chodzącym jeszcze dzieckiem to duża przyjemność :-)) I pod względem pewnej wygody, a do tego wszyscy ludzie dookoła się do Ciebie i do dziecka uśmiechają :-) Dziecko potrafi przełamać wiele lodów między ludźmi. Dodatkowo Kacperek był dzieckiem wciąż i wciąż się śmiejącym :-) Pewnego dnia gdy siedzieliśmy sobie na leżaczku przy basenie, a Kacperek gdzieś tam sobie obok nas raczkował i rozdawał naokoło uśmiechy, usłyszeliśmy rozmowę dwóch Polek: Pani pierwsza - "O jakie uśmiechnięte dziecko" na co druga Pani - "I to z Polski" ;-)) Czy polskie społeczeństwo naprawdę jest aż takie smutne?

Dziś są moje kolejne urodziny, nie powiem już które.... ;-) Nie będę już liczyła ;-) Moim życzeniem urodzinowym byłaby jakaś podróż, jednak raczej nie mam co oczekiwać, że ktokolwiek zgodzi się zabrać na pokład samolotu kobietę w 8 miesiącu ciąży ;-)) Ale cóż pomarzyć zawsze można :D

P.S. Dziś mój mężulek przyszedł do domu z prezentem dla mnie :-) Z książką o Indiach z pięknymi fotografiami. Jest ona zapisem wspomnień z podróży do Indii. No po prostu nie mógł trafić lepiej, szczególnie zważywszy na mój dzisiejszy post :-))) No i w moim stanie to chyba najlepiej podróżować właśnie w ten sposób ;-) Po kartach książki :-)

1. Wszystkiego naj, najlepszego z okazji urodzin :-)

Przede wszystkim dużo zdrowia, szczęśliwych narodzin i wielu sił :-)

Maciejka

2. 100 lat!!! Wszystkiego najlepszego :-)

Ale piękne wspomnienia. Dziękuję za tę dużą dawkę słońca i szczęścia, potrzeba mi ich dzisiaj bardzo.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :-)

1. Właśnie miałam taki zamiar, aby trochę słońca przekazać światu tym postem :-)

3. Zycze wielu wielu marzeń,które będzie można spełniać po kolei;)Bez marzeń życie jest smutne.Wielu podróży.Tylko takich,pełnych radości wspomnień.Zdrówka.Bezbolesnego rozwiązania.Miłości,miłości,miłości;)

4. ale piękne zdjęcia. Aż cieplej się robi na ich widok.
    Sto lat:*

1. Cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają :-)

5. Wszyyyyystkiego najlepszego w dniu urodzin :* Spełnienia marzeń :-)

6. Wszystkiego najlepszego :)
    Mój brat ma dziś imieniny :-)

7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, no tych osiemnastych :-)
    Zdrówka i pociechy z Chłopaków swoich, Wszystkich!!!

8. Jak miło popatrzeć na ciepły klimat!
    100 LAT!

9. w tak bury dzień tak piękne zdjęcia wstawiać, skandal! :)))

1. To wszystko po to, żeby umilić Ci dzień :-))) Przypuszczam, że tak szary jak u mnie :-o

10. no i oczywiście wszystkiego, co najpiękniejsze :)

11. marzy mi sie podroz do hiszpani

wszytskiego najlepszego z okazji 18 urodzin :) bo kobieta zawsze ma 18 tyle ze pozniej dochodzi jeszcze VAT ;)

12. Wszystkiego najlepszego:)
    Piękne zdjęcia!

13. Weź nie znęcaj się tą Hiszpanią w tę listopadową niepogodę...
    Dziecko widać, że mega zadowolone z wyprawy. :-)

1. Jeszcze kiedyś się poznęcam ;-)) Trochę jeszcze zostało do pokazania z tej podróży :-))
      Oprócz tego, że trochę pogryzły go hiszpańskie komary, to pełen komfort :-))

14. Wszystkiego najlepszego z okazji Twojego Dnia! Wspaniałych niespodzianek od życia i nieusatnnego apetytu na tą codzienną życiową pajdę chleba:)))

15. Wszystkiego najlepszego z okazji (nieważne których) urodzin! Dużo szczęścia, radości, uśmiechu i podróży... :-)

16. Wszystkiego Naj w dniu urodzin!!!! Miło pooglądać tak piękne zdjęcia gdy za oknem listopadowa plucha.

17. Dziękuję serdecznie kochane Dziewczyny za życzenia urodzinowe :***

18. Najserdeczniejsze zyczenia urodzinowe,samych pieknych dni i duzo wspanialych podrozy:-).
    Jak ten czas plynie! To juz 8 miesiac?!! A ja pamietam post, w ktorym pisalas, ze bedziesz miec trzecie dziecko:-).Podzdrawiam!

1. Ja też nie wiem kiedy to minęło ;-) No ale minęło i muszę zacząć przygotowywać się na przyjęcie nowego członka naszej rodziny :-)

19. Dag, niech się spełnią wszystkie Twoje marzenia! Te duże, i te maleńkie. Wszystkiego dobrego.
    O.

20. Sto lat! Spełnienia podróżniczych marzeń:))) Już niedługo całą ekipą:) Ale to zleciało! Już 8 miesiąc? Jeju! Czytałam te książkę, bo Indie to moje marzenie, i powiem Ci, że mocno do mnie dotarła tamtejsza rzeczywistość... masz piękne wydanie :)

1. Dziękuję :-) Będę dążyła do ich spełnienia wytrwale :-)) Ja póki co nie wiem kiedy wezmę się do jej czytania, wciągnęłam się bardzo w biografię Kapuścińskiego ostatnio :-)

21. 100 lat!! 100 lat!!!!
    Wszystkiego najmilszego!!!!
    Wspaniała wyprawa i piękny prezent :))
    Uściski urodzinowe!

1. Dziękuję bardzo :-) Wyprawa rzeczywiście udana :-)

22. Fajnie tak sobie powspominać :) śliczne zdjęcia :)

1. P.S. Już na FB składałam życzenia ale jeszcze raz życzę ci wszystkiego naj naj najlepszego :)

2. Fajnie tak powspominać jak to było z jednym dzieckiem ;P No i podróż oczywiście też :-))
      Dziękuję za podwójne życzenia serdecznie :***

23. Ale mi apetytu na lato narobiłaś:-)
    Piękne wspomnienia i książka od męża też piękna.