2 grudnia 2012

Oskarek - już 3 latek :-)

Po prostu nie wierzę, że nasz "mały" Oskarek kończy dziś 3 latka. Jak to dorosło brzmi ;-) Jeszcze niedawno leżał w łóżeczku, potem raczkował, siedział w swoim krzesełku do jedzenia i wcinał ze smakiem prawie wszystko co mu podałam ;-) A dziś ma długaśne nogi, sam biega, skacze i wykonuje przeróżne akrobacje :-) Potrafi na przykład tak mocno chwycić rączkami tatę za szyję, że tacie aż trudno się wyswobodzić ;-) Poważnie myślimy o zapisaniu go w przyszłości na zapasy albo inny tego typu sport :-) Ma dość silną osobowość, lubi "rządzić" i lubi gdy wszystko jest tak jak on chce i potrafi o to zawalczyć :-o Lubi też sprzątać :-) Nie trzeba go zbytnio o tego namawiać. A tak poza tym wszystkim to bystrzak z niego :-))

Oskarek głaskający kotka :-) Uwielbia je :-)

Kochany Syneczku rośnij nadal zdrowo, bądź nadal taki radosny i ciekawy świata. I życzymy Ci abyś w życiu odnalazł swoje szczęście, swoją drogę :-)

Mama, Tata, Kacper

Kochamy Cię :****

P.S. Ostatnio bardzo często Oskar zadaje takie pytanie: "Gdzie my byli?" ;-) Jest w tym uroczy. Najczęściej zadaje to pytanie gdy wracamy do domu z jakiegoś wyjścia :-)

Jakiś czas temu pojawiło się też u niego słowo piwo (paliwo). Ile ja się na początku nagłowiłam o co chodzi z tym piwem ;-) Raczej nie jesteśmy piwoszami i piwo w naszym domu uraczyć trudno, a jednak nie wiedzieć skąd w słowniku dziecka się pojawiło ;-) Dopiero po jakimś czasie Matka zajarzyła, że chodzi o paliwo, takie samochodowe :-))

29 komentarzy:

  1. Najlepszego :), widzę że taki blondasek jak moja trzylatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego dla bystrego trzylatka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech się spełniają Oskarkowi marzenia i niech zdrowo rośnie na pociechę rodzicom! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego naj, dla Oskarka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najradośniejszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla 3-letniego Bystrzachy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego dla Małego, który wkrótce zostanie starszym bratem!
    Ja liczyłam, że może urodzę 2-giego. Wtedy fajna by była data 02.12.2012 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację to będzie Starszy brat przecież - zupełnie o tym nie pomyślałam :-o
      O, byłoby ciekawie z tą datą :-))

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Oskarka:)) Uwielbiam takie "dialogi" po omacku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oskarek co rusz daje popisy w takich "dialogach" ;-))

      Usuń
  9. hahha, przeuroczę są maluszki w swoim twórczym języku:))) Wszystkiego najlepszego dla Oskarka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To "piwo" to naprawdę było zagwostką przez jakiś czas ;-)

      Usuń
  10. Wszystkiego najwspanialszego Oskarku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego dla małego Jubilata :-)
    A wybraliście już imię dla trzeciego Synka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imienia wciąż brak :-( Ale musimy się wziąść w garść i coś wymyślić :-) Mnie coraz bardziej zaczyna podobać się imię Mikołaj :-)

      Usuń
  12. A mnie trzylatek wydaje się takim maluszkiem:-) Sto lat mały mężczyzno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już zdecydowanie "duży chopak" - jak sam o sobie mówi :-))

      Usuń
  13. Niech Malutki rośnie duży i zdrowy!:)
    O.
    Ps. To Wy oboje tak po sobie macie urodzinki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Tak się złożyło :-)) W rodzinie mam przypadek, że kuzyn urodził się dokładnie w dzień i miesiąc urodzenia swojego ojca :-))

      Usuń
  14. Dziękujemy wszystkim wirtualnym "ciociom" za życzenia :***

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja się dołączę ze swoim "Sto lat!". A Mikołaj to piękne imię - mojego młodszego synka :-) Mam Miłosza i Mikołaja. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Oskarka :* To już rozumiem dlaczego używasz zdrobnienia Mi na swoich chłopaków :-)) A Miłosz ma na imię też ten mój kuzyn, który urodził się w datę urodzin swojego ojca - jak odpisałam Obieży_światce :-))

      Usuń
  16. Χρόνια πολλά Οσκαρ!!!!
    Wszystkiego najlepszego Oskar!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :** I to w dwóch językach :-)) Super :-)

      Usuń
  17. sto lat sto lat:*
    PS tekst gdzie my byli - mnie rozwalił!!! sikam ze śmiechu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :*
      P.S. Oskarek przysparza nam sporo śmiechu swoimi tekstami :-)

      Usuń

Dziękuję :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails