27 kwietnia 2010

W ciąży na koncercie Madonny :-)

W sierpniu 2009 będąc w 6 miesiącu ciąży z Małym wybrałam się z mężem na koncert Madonny. Bilet kupiliśmy jeszcze nie będąc w ciąży, ale nie widziałam żadnych przeszkód, żeby na niego iść, z resztą mój ginekolog również, tym bardziej że miejsca mieliśmy siedzące. Widziałam na tym koncercie wiele kobiet w ciąży, ale też spotkałam kobietę z malutkim dzieckiem - co już nie do końca mi się podobało, chociaż nie chcę nikogo oceniać.
Mama trzymała to dziecko w nosidełku na brzuchu - dziecko miało może 3, 4 miesiące. Ja chyba nie zdecydowałabym się na taki krok, chociaż teoretycznie dziecku nic nie mogło się stać, poza tym, że się umęczło, ale w sumie z przemęczenia jeszcze nikt nie umarł ;-) Z jednej strony podziwiam takie matki, takich ojców, którzy wszędzie mają odwagę zabrać swoje małe dziecko, podróżować z nim po różnych krajach cywilizowanych i tych mniej cywilizowanych.
Z kolei wracając z koncertu widzieliśmy kilka samochodów z Litwy, Łotwy (byli to wierni fani Madonny, którzy podróżowali za nią po różnych krajach), a wśród nich widzieliśmy rodzinę z dwójką małych dzieci, jedno może dwuletnie, a drugie 6-miesięczne, rozłożyli sobie biwak i było fajnie :-) Kto wyrośnie z tych dzieci - napewno wierni fani Madonny :-o
Jak już pisałam podziwiam takich rodziców, a dzieci pewnie dzięki temu super się rozwijają, mają wiele nowych bodźców, uczą się być wśród ludzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails