2 listopada 2014

Wakacje u dziadków

Aaa!.... jest 2 listopada, a ja o wakacjach i lecie. Cóż... doba nie ma tylu godzin ile bym chciała, a do tego wieczorami od jakiegoś czasu padam jak mucha ;-) Dzisiaj siłą woli nie zasnęłam razem z dziećmi, bo chciałam w końcu skrobnąć tu kilka zdań (zdjęcia jakimś cudem udało mi się wybrać i przygotować kilka dni wcześniej :-o)
Gdy dzieci odprowadzę do placówek edukacyjno-opiekuńczych zajmuję się intensywnym szukaniem pracy i pomysłu na siebie, na swoje życie zawodowe. Z jednej strony mam wrażenie, że nic się nie dzieje, a z drugiej, że małymi kroczkami jednak gdzieś to mnie wszystko doprowadzi. Dzisiaj moja uwaga skupia się głownie na tym i wierzę w to, że kto szuka ten znajduje :-) Poza tym oczywiście muszę ogarnąć dom, ugotować obiad i takie tam obowiązki Matki Polki ;-) Po przybyciu z dziećmi do domu staram się maksymalnie czas poświecić im, bo widzę, że tego potrzebują. U najstarszego syna obecnie najwięcej się dzieje i mam nadzieję niedługo to spisać ku pamięci :-)
Szukam zatem pracy bądź biznesu, który pozwoli mi pracować od 7.00 do 15.00, abym w przyzwoitych godzinach mogła odbierać dzieci ze szkoły, przedszkola i żłobka i do tego nie zarabiać najniższej krajowej tylko czy to realne? Mimo wszystko wierzę, że tak :-)

A tym czasem u dziadków na wakacjach było tak:


Jak można się domyślić motorek Dziadka do koszenia trawy był hitem :-) Szczególnie dla Wiktorka, najchętniej jeździłby na nim cały czas :-) 


U dziadków spędziłam z dzieciakami trzy tygodnie i to byłoby na tyle. Dziakowie już byli lekko wykończeni ;-)


Zrobiliśmy powtórkę z Majówkowego puszczania lampionów, chłopcy zachwyceni, choć komary  atakowały wtedy bardzo :-o


Chłopcy próbowali swoich sił w tenisie - jednym z ulubionych sportów Dziadka :-) Jednak przygoda ta szybko się zakończyła, bo Dziadek niestety nie ma cierpliwości do nauki innych - a jak wiadomo dzieciaki od razu to wyczuły i też szybko się zniechęciły.


A teraz trochę chmurek, krajobrazów i kwiatuszków :-)



Możliwe, że to ostatnie takie wakacje, które spędzam całkowicie z dziećmi. Jeżeli zacznę pracę to chłopcy pewnie kolejne wakacje spędzą u dziadków sami. Z jednej strony szkoda mi tego czasu (bardzo go lubiłam), a z drugiej idzie nowe, którego bardzo chcę i potrzebuję :-)

15 komentarzy:

  1. ale cudowne widoki...

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam kciuki żeby się udało!
    A wakacje mieliście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to już jest....a chciałoby się i mieć pracę i w tym samym czasie być z dziećmi :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby między tym znaleźć równowagę - choć nie jest to z pewnością łatwe :-o Ale wydaje mi się, że mimo wszystko możliwe :-)

      Usuń
  4. Wiadomo, u dziadków najlepiej! Ale Wiki to blondynek! Ciekawe czy mu włoski ściemnieją jak starszakom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa czy jeszcze długo pozostanie takim blondaskiem :-)

      Usuń
  5. patrząc na zdjęcia.. ciut się rozmarzyłam :-) fantastyczny blog fantastycznej mamy :-) pozdrawiam! i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement ;-) I już się zgłaszam do Ciebie :-)

      Usuń
  6. Jak pięknie! jakie przestrzenie. tam można być z kimś i amemu jednocześnie! Chrońcie swoje miejsce!!!

    Dag a Ty od jak dawna nie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się choć czasem relacje z rodzicami/dziadkami bywają różne ;-) Ale rzeczywiście jest tam pięknie :-)

      Będzie już 6 lat bez etatu, ale cały czas coś robiłam zawodowo, nie zajmowałam się tylko dziećmi. Choć oczywiście głównie skupiałam się na nich, jednak starałam się pomimo wszystko do końca nie wypaść z obiegu ;-)

      Usuń
  7. Dużo tych zdjęć z wakacji, ale też przez 3 tygodnie pewnie wiele się działo. Ja liczę na to, że w przyszłe wakacje także moi pojadą razem (w tym roku był tylko starszy, młodszy raczej "przyspawany" do domu :). Co do szukania pomysłu - pytaj siebie przede wszystkim. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie spędzaliśmy u dziadków około 2 tygodni i wtedy sporo się działo, a co dopiero w czasie tych 3 tygodni ;-)
      Tak pytam siebie intensywnie, coś tam się wykluwa, ale wciąż jeszcze nic konkretnego, namacalnego :-o

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, świetnej jakości :) Zaczyna się na prawdę świetnie ;) No Foto.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś wakacje u dziadków na wsi to było coś. Dzisiaj już nie odwzoruje się tamtych czasów, ale lepiej wyszaleć się na otwartej przestrzeni, niż siedzieć w mieście i snuć się po kątach. Mama pewnie też odpoczęła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails