28 lipca 2011

Nominacja do nagrody


Mój blog dostał nominację do nagrody:



od Pauli. Dziękuję :-)

7 rzeczy o mnie czyli o młodej matce z rozterkami ;-)):

1. urodziłam swoje dzieci w wieku 29 i 30 lat - dziś uważam, że trochę za późno
2. podczas drugiego USG mojemu mężowi synek skojarzył się z kosmonautą :-) - i stąd wzięło się drugie imię mojego synka - od imienia pewnego amerykańskiego kosmonauty :-))
3. pierwszego synka karmiłam piersią miesiąc, drugiego trzy miesiące
4. czasem tracę cierpliwość do moich dzieci
5. pierwszy poród był dla mnie przyjemnością, a drugi niestety już mniejszą przyjemnością:-o
6. pozwalam moim dzieciom na to aby się ubrudziły, przewróciły itp.
7. kiedyś byłam przeciwniczką spania z dziećmi, teraz już nie jestem :-)))

Do nagrody nominuję: Goję, Kachę, Dragonfly, Agakry, Mamę84, Agę, Margaretkę3 i Małgosię :-)

Zasady są takie:

1. Wkleić link blogera, który przyznał nagrodę i ładnie podziękować :)
2. Skopiować i wkleić logo do swojego bloga.
3. Napisać o sobie 7 rzeczy
4. Nominować 16 innych blogerów (oprócz tego, który nominował nas)
5. Wystawić im komentarz informujący o nagrodzie i nominacji




6 komentarzy:

  1. uuu dziękuję, postaram się szybciutko zmierzyć się z wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Nagroda jak najbardziej zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Goja -zmierz się zmierz :-)

    Małgorzato - dzięki :-) Miło to czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za późno?
    Jak w sam raz:)
    Może 40 lat temu to by było dość późno,
    ale nie w obecnych czasach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak niby tak :-), ale z pewnych względów uważam, że optymalny czas na posiadanie dzieci to wiek 25-27 lat. Choć każda kobieta do macierzyństwa dojrzewa w różnym wieku ....itp.itd.
    To tylko takie moje rozterki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails