1 grudnia 2013

Dzieje się ;-)

Przedstawiam nasz pierwszy zadaniowo-słodyczowy kalendarz adwentowy przygotowany wraz ze Świętym Mikołajem :-) "A miał długą brodę?" "A widziałaś jego sanie?" "W następnym roku zrób mu zdjęcie, chcę go zobaczyć" - ciekawość Kacperka niebezpiecznie wzrasta ;P 
Długo zastanawiałam się nad tym czy zrobić jeden czy dwa kalendarze. W końcu zdecydowałam się na dwa choć trochę więcej pracy mnie to kosztowało ;-) W planach miałam pół na pół zadań i słodyczy, jednak trochę "odleciałam"  i wyszło mi tylko pięć dni "wolnych" od zadań, a bez słodyczy ani jeden ;-) Dziś rano wszyscy razem zawiesiliśmy kalendarz i przystąpiliśmy do realizacji zadania numer jeden oraz zjedzenia małego cukiereczka :-))


Trochę obawiam się czy chłopcy będą chętni do zadań, jednak patrząc na pierwszy dzień wyszło całkiem nieźle :-) Oto nasze dzisiejsze zadanie: wykonanie wieńca adwentowego i zapalenie pierwszej świecy adwentowej. Starsi chłopcy bardzo pomagali nam przy robieniu wieńca, nawet najmłodszy zainteresował się co my tam ciekawego robimy ;-) Świecę kilka razy zapalaliśmy i gasiliśmy, bo chłopcy mieli frajdę zdmuchując płomień.


Jutro mój Oskarek ma urodziny. Dlatego zainspirowana ciasteczkami Piegowatej postanowiłam przygotować na jutro do przedszkola podobne dla mojego Duszka :-) Postanowiłam też wydrukować zdjęcia małego Oskarka, ciekawe czy poznają go na zdjęciach jego koledzy i koleżanki w przedszkolu. A już w piątek imprezka urodzinowa :-)


Przepis na ciasteczka wykorzystałam taki.

Pora spać, to był przyjemny weekend ale zarazem pracowity :-) 

14 komentarzy:

  1. Zadania i prezenty? Swietnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, i kalendarze i wieniec. U nas kalendarz wisi, ale już kilkuletni. Wieńca brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę kiedyś zakupić taki wielokrotnego użytku :-)
      A wieniec zawsze możecie jeszcze zrobić :-)

      Usuń
  3. Piękne to zdjęcie ze świecą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te duszki, świeczki i kalendarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dag, podziwiam Cię, kobieto! Przypomina mi się tytuł książki "Jak ona to robi?" Wspaniałe inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem jak ;-) Ale napiszę Ci że w Święta zamierzam porządnie wypocząć ;-o

      Usuń
  6. Ciekawa jestem czy zadania do kalendarza sie przydały ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails