14 sierpnia 2013

Wakacji ciąg dalszy u drugich dziadków :-)

Bez zbędnych słów. Niech obrazy przemówią ;-)

Lolek nowy podopieczny moich rodziców :-)
Wygłupy z babcią :-)

To nic, że w pierwszy dzień pobytu u rodziców wyskoczyło mi na wardze zimno lub opryszka jak kto woli, dodam, że w największe upały. Następnie stanęłam bosą stopą na osę, która to osa nie omieszkała mnie użądlić. Ale to jeszcze nie koniec, o nie ;-) Dwa dni po przygodzie z osą przycięłam sobie kciuk drzwiami od samochodu (do dziś nie wiem jak to się stało), a wczoraj w czoło ugryzł mnie jakiś niezidentyfikowany owad zostawiający małe nacięcie na skórze i małą grudkę pod skórą.
Tak! To by było na tyle, ale wierzcie mi jest na prawdę fajnie i zastanawiam się czy nie zostać tu z dzieciakami jeszcze trzeci tydzień :-)))

34 komentarze:

  1. podobnie było u mnie.Ze trzy razy w tym roku byłam na plaży i za każdym razem rozcinałam sobie stopę o coś co leżało w piachu.Najśmieszniejsze,że zawsze trafiało na tą samą stopę (?)

    A co do przedłużenia pobytu ...JA BYM SIĘ NIE ZASTANAWIAŁA i została dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. błogi relaks - super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sielankowo, ja bym została 8)
    Mnie ugryzła mrówka i już drugi tydzień mam wielkiego bąbla 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dziadkowie mają już nas trochę dość ;-))

      Usuń
  4. nieszczescia lubia chodzic parami a czasami to grupy dobrze zorganizowane
    ale po zdjeciach widac ze bylo fajnie nawet z tymi malymi incydentami

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze zdjęć bije błogość i energia pakowana na jesienne dni.Odpoczywaj kochana jak tylko się da przy swoich gagatkach :) I mniej tych incydentów...wytrzymała bestia jesteś :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się czerpać jak najwięcej energii ze słońca, przyda się na zimowe dni :-) Dzięki Galopku :-*

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Już na pewno nie będe chodziła na boska po trawie :-o Choć to takie przyjemne :-))

      Usuń
  7. O Boże, to drzewo z fotelem..coś cudnego! Co to za drzewo??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi.... Wiesz, to stara jabłoń, a przed nią stoją taczki z jabłkami :-) Dziś patrzyłam na nią rano gdy znajdowała się w cieniu i już tak majestatycznie nie wyglądała. Światło jednak wiele zmienia.

      Usuń
    2. :-) Wygląda na ooolbrzymią! Cudna. :-)

      Usuń
  8. Piękne kwiaty :)
    ps.
    korzystając z okazji chciałam zaprosić do mnie na wierszem pisanego filmowego bloga. Obecny tydzień to wątek - Matka nie jedno ma imię. Stąd wszystkie mamy chciałam na niego zaprosić. Pozdrawiam właścicielka bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. z obrazów widać, że udane, z opisu, że niezapomniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że takie przygody przytrafiają się głównie mnie:)Zdjęcia są nieziemskie z tą energią i Lolkiem:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miewam w życiu takie "pechowe" okresy ;-) Na szczęście mijają :-)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Już dość tej sielskości ;-) Jesteśmy już w domu :-)

      Usuń
  12. chciałam pisać: "zostań ! odpoczywaj ! ..." a Wy już w domu :> ;)
    ale było miło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak wolałam już wrócić, trzeba się ogarnąć powoli - rok przedszkolny się zbliża :-)

      Usuń
  13. Ja ostatnio po tygodniowym pobycie u rodziców na wsi wróciłam tak pokąsana i poobijana, że wyglądałam jakbym co najmniej z wojny wróciła, ale chętnie bym tam sobie jeszcze powypoczywała:)
    Jak masz możliwość i ochotę to korzystaj z tego jak najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wsi można spotkać sporo więcej różnych żyjątek niż w mieście ;-) Moje dzieciaki zostały trochę pogryzione przez komary, ale mam nadzieję, że im to na zdrowie wyjdzie :-))

      Usuń
  14. W taj urokliwym miejscu to trzeba zostać dłużej koniecznie, oby tylko omijały Cię wszelkie opisane przygody, choć limit na nie już chyba wyczerpałaś;) Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam wrócić, co za dużo to nie zdrowo ;-) Poza tym parę załatwień miałam po powrocie, przedszkole się zbliża i takie tam :-) Ale będzie jeszcze kilka zdjęć z wakacji u babci :-)

      Usuń
  15. Coś czuję, że też jeszcze korzystając z ładnej pogody podskoczę do dziadków na małe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy trochę kilometrów, a więc pewnie zawitamy u dziadków na jesieni :-)

      Usuń

Dziękuję :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails